مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-24سياسي

تزریق 400 میلیارد  اعتبار به پروژه انتقال آب شهر همدان


سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان از تزریق 400 میلیارد اعتبار به پروژه انتقال آب شهر همدان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس قول مساعد وزیر نیرو تا پایان امسال  اعتباری افزون بر 400 میلیارد تومان در اختیار پروژه  انتقال آب شهر همدان قرار خواهد گرفت.

- محمد ضروری پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان را یکی از مهمترین اولویت های شرکت آب منطقه ای استان همدان دانست و اظهار کرد: این پروژه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که در سال 1383 مصوب و مطالعات آن تا سال 1386 به طول انجامید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال 1386 آغاز شده است، افزود: این پروژه به دلیل مشکلات نقدینگی و اعتباری که وجود داشته تاکنون به نتیجه نرسیده و پس از تشکیل دولت جدید، بحث تامین آب در کشور در اولویت قرار گرفت و در نهایت، در مهرماه سال جاری، شاهد حضور مهندس محرابیان؛ وزیر نیرو در همدان بودیم.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان به بازدید وزیر نیرو از پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره کرد و یادآور شد: وزیر نیرو طی این بازدید دستور داد که با توجه به وضعیت خشکسالی که امسال شاهد آن هستیم و در سال آینده با آن روبرو خواهیم بود، این پروژه پیگیری شده تا برای تابستان، مردم شهر همدان بتوانند از آب سد تالوار برای شرب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 400 میلیارد  اعتبار به پروژه انتقال آب شهر همدان

تزریق 400 میلیارد  اعتبار به پروژه انتقال آب شهر همدان